تب سقوط در پائین جدول

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:56
هفته سی و سوم فوتبال بوندسلیگای آلمان شنبه آغاز می‌شود.

تب سقوط در پائین جدول
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات به این شرح است:

* شنبه ۱۲ اردیبهشت:

آینتراخت فرانکفورت - هامبورگ

هوفنهایم - اشتوتگارت

اونیون برلین - اف ث کلن

بایرن مونیخ - هایدن هایم

وردربرمن - آگزبورگ

بایرلورکوزن - ار بی لایپزیش

* یک شنبه ۱۳ اردیبهشت:

سن پائولی - ماینتس

بوروسیا مونشن گلادباخ - بوروسیا دورتموند

فرایبورگ - وولفسبورگ

در جدول بایرن مونیخ با ۸۲ امتیاز از ۲ هفته قبل قهرمان زودهنگام فصل لقب گرفت و تیم‌های بوروسیا دورتموند با ۶۷ امتیاز دوم است و هر دو تیم به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تیم‌های ار بی لایپزیش با ۶۲، اشتوتگارت و هوفنهایم با ۵۷ امتیاز سوم تا پنجم هستند.

در پائین جدول تیم‌های سن پائولی با ۲۶، وولفسبورگ با ۲۵ و هایدن هایم با ۲۲ امتیاز در رده‌های شانزدهم تا هجدهم قرار گرفته‌اند. در بوندسلیگا تیم شانزدهم به پلی آف سقوط و بقا می‌رود و تیم‌های هفدهم و هجدهم به دسته دوم سقوط می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.