آخرین فرصت برای شرکت در جلسه حراج شمش طلا؛ یک امکان جدید در اولین جلسه حراج

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:55
فردا یکشنبه ۱۳ اردیبهشت اولین جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، فردا یکشنبه ۱۳ اردیبهشت اولین جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود.

متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند ۵۰ میلیارد ریال (۵ میلیارد تومان) وجه الضمان به ازای هر شمش را جهت شرکت در حراج را واریز کنند.

گفتنی است، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکوهای طلا نیز می توانند در حراج مذکور شرکت کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.