وزیر آموزش و پرورش مهمان «مدرسه تلویزیونی ایران»

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:54
به مناسبت فرارسیدن روز معلم، ویژه‌برنامه «مدرسه تلویزیونی ایران»، با حضور وزیر آموزش و پرورش، با هدف تجلیل از مقام شامخ معلمان، از شبکه آموزش پخش می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش مهمان ویژه «مدرسه تلویزیونی ایران» در روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  استودیوی این برنامه با حال‌وهوای نمادین شهدای مدرسه میناب طراحی شده است تا فضایی آمیخته با ادای احترام به ایثارگری‌های معلمان و دانش‌آموزان سرافراز میهن را تداعی کند.

در این برنامه، علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش به همراه تعدادی از معلمان حضور خواهند یافت تا ضمن گرامیداشت این مناسبت، لحظاتی الهام‌بخش را برای مخاطبان و جامعه آموزشی کشور رقم بزنند.

این ویژه‌برنامه به تهیه‌کنندگی مصطفی حائری و با اجرای سجاد زین‌العابدین و زهرا حاجی‌علی، امروز ساعت ۹ صبح، پخش می شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.