به گزارش مشرق،موج اعتراضات گسترده و تند و تیز آمریکاییها علیه جنگافروزیهای حماقتبار رئیسجمهور تروریست این کشور، حالا دیگر به حامیان پر و پا قرص ترامپ نیز رسیده است.
در همین راستا خواننده گروه راک آمریکایی «توماس پین» که یکی از طرفداران سفت و سخت جنبش موسوم به ماگا محسوب میشود، در اظهارنظری کمسابقه انتقادات تندی را علیه ترامپ مطرح کرد و نوشت: ترامپ در حال باختن جنگ ایران است. من این را به عنوان کسی میگویم که از روز اول حامی او بودهام.
او ادامه داد: در واکنش به تمدید محاصره تنگه هرمز توسط ترامپ -همان تنگهای که او قبل از اینکه خودش آن را ببندد، میخواست باز باشد- ایران هشدار داده است که محاصره دریایی آمریکا «بهزودی با اقدام نظامی عملی و بیسابقهای روبرو خواهد شد.
این خواننده آمریکایی افزود: ایران اعلام کرده که «صبر حد و مرزی دارد» و تصمیم ترامپ، راهی جز یک «پاسخ تنبیهی» برای ایران باقی نگذاشته است. ایران میگوید ترامپ اکنون «به دنبال راهی برای خروج (آبرومندانه) میگردد؛ چرا که هم در میدان نبرد و هم در میز مذاکره متحمل خسارات قابلتوجهی شده است.»

او تصریح کرد: ایران اشتباه نمیگوید. جنگ ترامپ باعث فشار اقتصادی شدیدی بر میلیونها آمریکایی شده است. به یاد داشته باشید که ما تازه از کابوس کوویدِ زمان ترامپ و بایدن بیرون آمده بودیم که باعث تورم بیسابقه در ۴۰ سال اخیر شد، آن هم در کنار سیاستهای اقتصادی افتضاح بایدن.
خواننده گروه راک آمریکایی «توماس پین» ادامه داد: ترامپ اگر میخواهد جنبش «ماگا» را نجات دهد، چارهای جز اعلام یک پیروزی ساختگی بر ایران ندارد. اگر او به این جنگ ادامه دهد، به تحقیر ایالات متحده ادامه خواهد داد. ایران به بسیاری از پایگاههای نظامی ما حمله کرده و به میلیاردها دلار رادار و تجهیزات نظامی آسیب رسانده است. ایران آماده است در صورت لزوم وارد یک جنگ ۲۰ساله شود.
این خواننده افزود: با تسلیحات بیش از حد گرانی که مالیاتدهندگان آمریکایی مجبور به پرداخت هزینههایش هستند، این جنگ ناپایدار است. پهپادهای ارزانقیمت ایران با موشکهای رهگیر ۴ میلیون دلاری سرنگون میشوند.
او همچنین تصریح کرد: اشتباه نکنید! این جنگ برای اسرائیل است و «ماگا» اکنون به «میگا» (MIGA اسرائیل را دوباره بزرگ کنیم) تبدیل شده است. قرار بود این جنبش شامل «اول آمریکا» باشد، اما ترامپ با فریبکاری، چیزی را به مردم وعده داد که در عمل برعکس آن را عمل کرد.

این خواننده یادآور شد: ترامپ پس از وعده صلح، جنگ به راه انداخت؛ حالا صورتحساب این جنگ به گردن آمریکاییها افتاده است و تا مدتها پس از پایان ریاستجمهوری او نیز ادامه خواهد داشت. قیمت نفت به رقم بیسابقه ۱۷۷ دلار در هر بشکه رسیده و مردم آمریکا در حال رنج کشیدن هستند.
او در پایان خاطرنشان کرد: به نظر شما ترامپ یک پیروزی پوشالی اعلام میکند یا جنگافروزی او برای منافع اسرائیل همچنان شعلهور باقی میماند؟
این در حالی است که چندی قبل، تاکر کارلسون، مجری و فعال رسانهای مطرح آمریکایی نیز در اظهارات صریحی بیان کرد: مذهب ترامپ مسیحیت نیست، بلکه اسرائیلیسم است؛ یعنی دین دفاع از اسرائیل. جنگ آمریکا با ایران، چیزی جز بردگی ترامپ برای اسرائیل نیست.
علاوه بر این، سنک اویگور روزنامهنگار و مدیر شبکه خبری TYT آمریکا نیز به تازگی در اظهارنظری بر این نکته صحه گذاشت که آمریکا کاملا تحت کنترل و سلطه اسرائیل است و ترامپ با تحریک صهیونیستها وارد جنگی پرهزینه علیه ایران شده است.
در تحلیل نهایی باید گفت که وجه مسلم ماجرا این است که افکار عمومی آمریکا حالا بیش از هر زمان دیگری به واقعیتهای پنهانی که اغلب توسط رسانههای جریان اصلی سانسور میشود، پی برده است.
یکی از این واقعیتهای مهیب، فریب سختی است که آمریکاییها از ترامپ خوردند. رئیسجمهور تروریست ایالات متحده بر خلاف شعار دروغین انتخاباتیاش نه تنها به آمریکا کوچکترین جایگاهی نبخشید، بلکه کاملا آن را خوار و حقیر کرد و در سایه خباثت و جاهطلبیهای بی حد و حصر خود، منافع راهبردی آمریکاییها و جان سربازان آمریکایی را قربانی بقای رژیم سفاک و رو به زوال صهیونیستی ساخت.











