اجرای طرح تشدید حفاظت از زیستگاه‌های حیات وحش در استان تهران

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:50
طرح تشدید حفاظت از زیستگاه‌ها و حیات وحش به طور همزمان در تمام مناطق تحت مدیریت استان تهران در حال اجرا است.

اجرای طرح تشدید حفاطت از زیستگاه‌های حیات وحش در استان تهران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با تأکید بر اینکه تخریب زیستگاه‌ها عامل اصلی نابودی گونه‌ها و از دست رفتن منابع ژنتیکی است، از اجرای همزمان طرح‌های ویژه برای حفاظت از زیستگاه‌ها و حیات وحش در تمام مناطق تحت مدیریت این استان خبر داد.

حسن عباس نژاد، در بازدید میدانی از پناهگاه حیات وحش کاوه ده و پاسگاه محیط بانی انز‌ها فیروزکوه، به بررسی وضعیت حفاظت از گونه‌های وحشی و مسائل پیش روی محیط زیست پرداخت.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت حفظ تنوع زیستی، اظهار داشت: تخریب زیستگاه در سطح جهان و در کشور ما، از جمله مهم‌ترین و جدی‌ترین عوامل نابودی گونه‌ها و از بین رفتن منابع ژنتیکی محسوب می‌شود.

عباس نژاد در ادامه با اشاره به اقدامات اجرایی این اداره کل تأکید کرد: اکنون، طرح تشدید حفاظت از زیستگاه‌ها و حیات وحش به طور همزمان در همه مناطق تحت مدیریت استان تهران در حال اجرا است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین در خصوص برخورد با متخلفان خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی، با تمام متخلفانی که اقدام به تخریب یا آسیب به زیستگاه‌ها می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.