واکنش دولت به شایعه اخراج کارکنان فولاد مبارکه

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:49
رئیس امور اطلاع‌رسانی دولت در توئیتی به شایعه اخراج کارکنان فولاد مبارکه، واکنش نشان داد.
به گزارش مشرق، علی احمدنیا، رئیس امور اطلاع‌رسانی دولت، در واکنش به شایعه اخراج کارکنان فولاد مبارکه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این موضوع دروغ محض است، دوران این دست بازی‌های فیک به سر آمده است؛ جهت اطلاع شرکت فولاد مبارکه نه‌تنها هیچ نیرویی تعلیق یا اخراج نکرده است بلکه تمام‌ حقوق و رفاهیات بیش از ۳۰.۰۰۰ پرسنل خود را هم به‌صورت کامل پرداخت کرده است. ‌

با تاکید رئیس‌جمهور خبری از این دست تصمیمات در دولت وجود ندارد و دولت تمام قد حامی کارگران و کارمندان و زحمت کشان عزیز است.»

80

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.