تاج: کسی دیپورتمان نکرد، ما خودمان برگشتیم

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:48
مهدی تاج درباره حاشیه‌های سفرش به کانادا توضیحاتی را ارائه داد.
تاج: کسی دیپورتمان نکرد، ما خودمان برگشتیم
 
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تشریح جزئیات ماجرای بازگشت خود و همراهانش از کانادا، گفت: همه اعضای هیئت، ویزای ورود را در اختیار داشته‌اند و حتی مدارک‌شان در ترکیه نیز مورد بررسی قرار گرفته است. به ما گفتند از شما سوالاتی داریم و پرسیدند شما سپاهی هستید.
 
وی افزود: به آنها گفتیم در ایران ۹۰ میلیون سپاهی هستیم. آنها گفتند که بند ۱۷۹ مجموعه ما این است که این ارگان را تروریسم می‌نامیم، راه نمی‌دهیم و گفتند این جزو قوانین کشور ما است.
 
تاج ادامه داد: من گفتم تروریست کسی است که ۱۷۶ بچه را کشت و از یک بچه فقط یک کفش باقی ماند. به آنها گفتم من سیاسی نیستم، اما او می‌گفت شما بحث سیاسی می‌کنید.
 
رئیس فدراسیون فوتبال  گفت: بعد از مدتی گفتند می‌توانید وارد شوید، اما ما تصمیم گرفتیم که برگردیم. آنها ما را دیپورت نکردند، ما خودمان تصمیم به برگشت گرفتیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.