اولین صحبت‌های تاج پس از برگشت به ایران

برترین‌ها یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:47
تاج: گفتند که ما افراد این ارگان را راه نمی‌دهیم. من گفتم تروریست کسی است که ۱۷۶ بچه را کشت و از یک بچه فقط یک کفش باقی گذاشت.

برترین‌ها: مهدی تاج؛  رئیس فدراسیون فوتبال که به همراه هدایت ممبینی و حامد مومنی راهی کانادا شده بودند، پس از منع ورود به این کشور علی رغم داشتن ویزا و همچنین غیبت در کنگره فیفا، امروز به ایران برگشتند تا کار خود را در فدراسیون فوتبال از سر بگیرند.

در ادامه اولین صحبت‌های تاج پس از برگشت به ایران را می‌خوانید.

تاج

تاج: در کانادا از ما پرسیدند شما سپاهی هستید؟ به آن‌ها گفتیم ما در ایران ۹۰ میلیون سپاهی هستیم.

گفتند که ما افراد این ارگان را راه نمی‌دهیم. من گفتم تروریست کسی است که ۱۷۶ بچه را کشت و از یک بچه فقط یک کفش باقی گذاشت. به مسئولان فیفا گفتم تا حالا اینقدر شما را ضعیف ندیده بودم.

بعد از مدتی گفتند می‌توانید وارد شوید اما ما تصمیم گرفتیم که برگردیم. آن‌ها ما را دیپورت نکردند و ما خودمان تصمیم به برگشت گرفتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: نباید خجالت مردم را که شب ها در میادین جمع می‌شوند بکشیم؛ فوتبال خودش یک دیپلماسی است و دیپلماسی باید حرف میدان را بزند.

حضور تیم ملی در آمریکا؟ باید جلسه‌ای با مسئولان فیفا برگزار کنیم که اگر قرار است ما به جام جهانی بیاییم نباید حاشیه ای برای تیم ما به وجود بیاید. نباید هیچ پرچمی به غیر از پرچم ایران در ورزشگاه‌هایی که ایران در آن بازی می‌کند آورده شود.

پخش-نشدن-ویدئو

مهدی تاج در ادامه گفت: نامه اعتراض به فیفا را منتشر می‌کنیم؛ دیگر بحث پرچم و ملت است نه من!

پخش-نشدن-ویدئو

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.