مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران بااشاره به آسیب دیدگی ۳۳ بازار میوه و ترهبار درچنگ تحملی سوم گفت : همه این بازارها بازسازی شدند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی بختیاریزاده در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی با اشاره به وضعیت بازارهای آسیبدیده در جریان حوادث اخیر تصریح کرد: در مجموع حدود ۳۳ بازار میوه و ترهبار دچار آسیب شدند که این آسیبها یا در مجاورت محل اصابت بوده یا در یک مورد بهصورت مستقیم رخ داده است.
وی افزود: بهجز یک بازار در منطقه افسریه تهران که دچار تخریب کامل شد، سایر بازارها در مدت کمتر از ۲۴ ساعت بازسازی و مجدداً به چرخه خدمترسانی بازگشتند و بسیاری از شهروندان حتی متوجه میزان خسارت وارد شده نشدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.