امارات سفر شهروندانش به ایران، عراق و لبنان را ممنوع کرد  

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:43
امارات در اقدامی ضد ایرانی، سفر شهروندان خود به لبنان، عراق و ایران را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به گزارش الجزیره، وزارت امور خارجه امارات متحده عربی اظهار داشت: «با توجه به تحولات جاری در منطقه، امارات متحده عربی ممنوعیت سفر شهروندان خود به جمهوری اسلامی ایران، جمهوری لبنان و جمهوری عراق را اعلام می‌کند.»

این وزارتخانه از همه شهروندان امارات متحده عربی که در حال حاضر در این کشورها هستند، خواست تا در اسرع وقت آنجا را ترک کرده و به امارات بازگردند.

وزارت امور خارجه این کشور به اصطلاح به عنوان بخشی از تعهد امارات متحده عربی به نظارت بر وضعیت شهروندان خود در خارج از کشور و تضمین امنیت آنها، بر اهمیت رعایت دستورالعمل‌ها و هشدارهای آن تأکید کرد. همچنین از شهروندان امارات متحده عربی در ایران، لبنان و عراق خواست تا به عنوان بخشی از اقدامات احتیاطی که امارات متحده عربی برای محافظت از شهروندان خود انجام می‌دهد، با شماره +۹۷۱ ۸۰۰ ۴۴۴۴۴ با این وزارتخانه تماس بگیرند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.