برتری تیم سفید در بازی درون گروهی ملی پوشان فوتبال

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
دیدار درون تیمی تیم ملی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و در نهایت تیم سفید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
برتری سفیدپوشان در بازی درون گروهی تیم ملی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،دیدار درون تیمی تیم ملی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و در نهایت تیم سفید با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
 
تیم سفید: علیرضا بیرانوند (۶۳- محمد خلیفه)، محمد حسین کنعانی‌زادگان (۶۳- مسعود محبی)، علی نعمتی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید نورافکن، مهدی هاشم‌نژاد، آریا یوسفی، هادی حبیبی‌نژاد (۶۳- امیرحسین محمودی) و علی علیپور.
 
تیم قرمز: سید حسین حسینی (۶۳- پیام نیازمند)، حسین ابرقویی‌نژاد، عارف آقاسی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۳- صالح حردانی)، عارف حاجی‌عیدی، امیرمحمد رزاقی‌نیا، مهدی ترابی، محمدمهدی محبی، امیرحسین حسین‌زاده و کسری طاهری (۶۳- پوریا شهرآبادی). حسین کنعانی‌زادگان، زننده تک گل تیم سفید روی ارسال رامین رضاییان بود.
 
این دیدار با حضور اصحاب رسانه، مربیان، مدیران، بازیگران و پیشکسوتان باسابقه برگزار شد. محمد ربیعی، جلال امیدیان، محمد مومنی، مهدی نادری مقدم، محمدحسین میثاقی، میرشاد ماجدی، مهدی حسینی نسب و حجت احمدی سرشناس‌ترین مدعوین حاضر در این دیدار بودند.
 
نکته قابل توجه حضور خبرنگاران و تصویربرداران تلویزیون مکزیک در این دیدار بود.
 
پیش از شروع این دیدار، بازیکنان تیم ملی با اهدای گل به شهدای مدافعان وطن و شهدای میناب ادای احترام کردند.
 
این دیدار تحت پوشش VAR برگزار شد. پیام حیدری، امیرمحمد داوودزاده، وحید سیفی، وحید زمانی، امیر عرب‌براقی (داور VAR) و آتنا لشنی (AVAR) گروه داوری این دیدار بود

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.