برد سفیدها در بازی درون‌تیمی؛ کنعانی‌زادگان گل پیروزی را زد

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:40
فوتبال درون تیمی بازیکنان تیم ملی امروز با کمک داور ویدیویی برگزار شد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در دو قالب دو تیم سفید و قرمز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند. این بازی که برای ارزیابی بازیکنان به انجام رسید، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سفید به پایان رسید. محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۱۸ برای تیم سفید موفق به گلزنی شد.

یم ملی ایران که خودش را برای حضور در جام جهانی آماده می‌کند، چهارشنبه هفته آینده نیز دیدار درون تیمی خواهد داشت و پس از استراحت چند روزه، ۲۲ اردیبهشت ماه راهی اردوی ترکیه می‌شود. شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از برگزاری دیدارهای تدارکاتی در ترکیه در تاریخ ۶ خرداد به آمریکا سفر خواهند کرد. 

تیم سفید: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید نورافکن، مهدی هاشم‌نژاد، آریا یوسفی، هادی حبیبی نژاد و علی علیپور

تیم قرمز: سید حسین حسینی، حسین ابرقویی، عارف آقاسی، احسان حاج صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، عارف حاجی عیدی، امیرمحمد رزاقی نیا، مهدی ترابی، محمد مهدی محبی، امیرحسین حسین زاده و کسری طاهری

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.