رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز ملی خلیج همیشه فارس، تاکید کرد: ساکنان بنادر و استانهای ساحلنشین خلیج فارس پاسبانان تاریخی مرزهای جنوبی سرزمینمان هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس در پیامی صوتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی یادآور شد: «فرا رسیدن روز ملی خلیج همیشه فارس را گرامی میدارم و به تمامی ساکنان جزایر ایران اسلامی در خلیج فارس از هرمز و لارک و هنگام و کیش و قشم تا تنب بزرگ و تنب کوچک و بوموسی و خارک و خارکو و سیری و هندورابی و فارسی و مینو و خور و سایر جزایرمان که در طول تاریخ همواره جگرگوشه و پاره تن ایران بوده و هستند و ساکنان بنادر و استانهای ساحلنشین خلیج فارس که پاسبانان تاریخی مرزهای جنوبی سرزمینمان هستند، سلام و درود میفرستم.»
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.