آمادگی برای مهندسی معکوس: خنثی سازی یک بمب سنگرشکن و ۱۵ موشک آمریکایی در ایران

پارسینه یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:37
یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.
به گزارش پارسینه و به نقل از جماران، پرس تی‌وی گزارش داد، بیش از ۱۵ موشک سنگین آمریکایی خنثی شده که این مهمات «به واحدهای فنی و تحقیقاتی» برای «مهندسی معکوس» منتقل شده‌اند.

همچنین یک بمب سنگرشکن GBU-۵۷ با موفقیت خنثی و به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

وب‌سایت بریتانیایی «آی‌پیپر» در گزارشی به نقل از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نوشت: نگرانی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ایران موفق به بازیابی و بررسی سلاح‌های پیشرفته آمریکایی و اسرائیلی شده است که در میدان‌های نبرد منفجر نشده‌اند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.