۵ایستگاه مترو در تهران تا اطلاع ثانوی از دسترس خارج شدند/علت اعلام شد

پارسینه یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:37
به‌دنبال تداوم عملیات فنی و عمرانی در خط ۷ مترو تهران، برخی ایستگاه‌ها منجمله بسیج، آهنگ، چهل تن دولاب، شهدای هفده شهریور و میدان قیام تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش پارسینه،به نقل از ایسنامدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به دلیل تداوم برخی اقدامات فنی و عملیاتی در بخش‌هایی از خط ۷ مترو و در راستای ارتقاء ایمنی و پایداری بهره‌برداری، تعطیلی ایستگاه‌های بسیج و آهنگ ادامه داشته و از تاریخ سه شنبه ۸ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، ایستگاه‌های چهل تن دولاب، هفده شهریور و میدان قیام نیز همانند ایستگاه های بسیچ و آهنگ از مدار بهره‌برداری خارج می شوند و مسافرگیری نخواهد داشت.

به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از اختلال در جابه‌جایی مسافران تمهیداتی پیش بینی شده است.

شهروندان و مسافران می‌توانند برای جابجایی و استفاده از خط ۷ مترو، از اتوبوس‌های رایگان مستقر در مجاورت ایستگاه‌های فوق جهت عزیمت به ایستگاه‌میدان محمدیه به صورت رفت و برگشت استفاده نمایند. 

همچنین جابجایی مسافران در محدوده ایستگاه چهل تن دولاب تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوسرانی و بالعکس از طریق ناوگان تاکسیرانی و ون انجام می‌شود.

این خدمات به صورت رایگان و با هدف تسهیل تردد، حفظ پیوستگی شبکه حمل‌ونقل عمومی و کاهش بار ترافیکی سطح شهر برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

از شهروندان گرامی درخواست می‌شود ضمن همکاری با عوامل اجرایی، برای دریافت اخبار و اطلاعیه‌های بعدی  به بازوی اطلاع رسانی مترو تهران در پیام رسان بله به نشانی https://ble.ir/metro_tehranbot مراجعه نمایند. اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.