آخرین جزئیات از هشدار مدیریت بحران برای سد دز

پارسینه یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:37
اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به افزایش خروجی سد مخزنی دز، هشدار آنی صادر کرد.

به گزارش پارسینه، به نقل از ایسنا در هشدار آنی اداره کل مدیریت بحران خوزستان در شامگاه دوشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه، با اشاره به  افزایش خروجی سد مخزنی دز آمده است:

«با توجه به اعلام سازمان آب و برق مبنی بر افزایش خروجی سد دز تا ۹۰۰ مترمکعب بر ثانیه برای کنترل سیلاب، مقتضی است تمهیدات و اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی به کشاورزان، عشایر، مسافران و ... برای جلوگیری از نزدیک شدن به رودخانه، استحکام‌بخشی نقاط خطرپذیر و جمع‌آوری تجهیزات حاشیه رودخانه، مدیریت فاضلاب شهری و ... انجام شود.»

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.