بازدید وزیر بهداشت از واحدهای آسیب‌یده داروپخش در جنگ

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:35
وزیر بهداشت گفت: 60 درصد از مطالبات شرکت‌های دارویی در کل کشور پرداخت شده

محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت در جریان بازدید از شرکت داروپخش که در طول جنگ هدف حمله قرار گرفته بود گفت: امروز برای قدردانی از کارگران، مدیران و فعالان صنعت دارو آمدیم؛ مجموعه‌ای که در شرایط بحران و با سه شیفت کاری، داروی مورد نیاز مردم را تأمین کردند. در همین ایام، تولید داروهای تزریقی نیز دو برابر شد.

به گزارش فرارو؛ وی افزود: ۶۰ درصد مطالبات شرکت‌های دارویی در پایان سال ۱۴۰۴ پرداخت شد. با وجود تورم، تلاش ما این است که تولید دارو متوقف نشود و افزایش قیمت‌ها از طریق بیمه‌ها جبران شود تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

او ادامه داد: بخشی از واحدهای تولید لوازم جانبی و بسته‌بندی آسیب دیده‌اند، اما از ذخایر موجود استفاده می‌کنیم، ترمیم کارخانه‌ها را پیگیری کرده‌ایم و بخش عمده کمبودها نیز جبران خواهد شد تا داروی نهایی به دست مردم برسد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.