رفع تصرف عدوانی یک هکتار از اراضی بخش حریم منطقه ۱۸

صدا و سیما پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:12
شهردار منطقه ۱۸ از رفع تصرف عدوانی یک هکتار از اراضی بخش حریم این منطقه در ایام جنگ تحمیلی سوم خبر داد و گفت: با همان حساسیت پیش از ایام جنگ ، به رسالت قانونی خود ادامه می‌دهیم.

رفع تصرف عدوانی یک هکتار از اراضی بخش حریم منطقه ۱۸ در ایام جنگبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا محمدی با بیان این نکته که ایام جنگ تحمیلی سوم نتوانست مانعی برای انجام رسالت پیشگیرانه مدیریت شهری تلقی شود، اظهار داشت: محور‌های اقدامات صورت گرفته در دو محور حین و پسا جنگ تقسیم بندی بندی شده و طی آن عوامل اجرائی با مشارکت نیروی انتظامی و دستگاه قضا، دست متجاوزین به حقوق عامه شهروندان را رد و پرونده تخلفات آنها به مراجع ذیر بط ارجاع شد.
محمدی در خصوص جزئیات این تمهیدات حین جنگ تصریح کرد: در موضوعات دیوار کشی، فنس، احداث بنا، حفاری، نصب درب و سایر طی بازه زمانی نهم اسفندماه سال گذشته تا بیست و دوم فروردین ماه امسال در مجموع ۴۸۱۶ متر مربع مقابله با تخلفات این چنینی صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۱۸  بخش دیگر را به اقدامات پسا جنگ اختصاص داد که در بازه زمانی بیست و سوم فروردین ماه تا هفتم اردریبهشت ماه امسال در موضوعات یاد شده مساحتی بالغ بر ۵۴۰۷ متر مربع مقابله با تخلف به انجام رسیده و همین روند ادامه دارد. رفع تصرف عدوانی یک هکتار از اراضی بخش حریم منطقه ۱۸ در ایام جنگوی با تأکید بر این نکته که حفظ و صیانت از بخش حریم از زمره مسئولیت‌های قانونی و اصولی مدیریت شهری منطقه بوده و هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند برابر انجام این وظایف تاب آوری و مقاومت نماید، خاطر نشان کرد: بخش حریم به عنوان تنفسگاه شهر، دارای فضای سبز و اراضی زراعی بوده و هنجار شکنی در آن یا بعبارتی ساخت و ساز‌های غیر مجاز، تهدیدی جدی تلقی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.