دستگیری سارقان مسلح آزادراه اندیمشک - خرم‌آباد

مشرق نیوز پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 12:08
رئیس دادگاه عمومی بخش الوارگرمسیری گفت: سه نفر سارق مسلح که شبانه در آزادراه اندیمشک - خرم‌آباد در پل زال از رانندگان سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، فرشاد اسدی اصل صبح امروز پنجشنبه در گفتگویی رسانه‌ای افزود: در پی شکایت شاکیان و گزارش مرجع انتظامی مبنی بر سرقت شبانه از رانندگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در یک عملیات موفق، سه نفر متهم دستگیر شدند. آن‌ها با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس دادگاه عمومی بخش الوارگرمسیری تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط شد.

اسدی اصل ادامه داد: اموال مسروقه کشف شده پس از بررسی و صورت‌جلسه، تحویل شاکیان شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.