کاپیتان سابق استقلال، بعد از ملاقات با تعدادی از خانوادههای شهدای مظلوم میناب در ایام چهلم این فرشتگان، از حال و هوای این شهرِ پارهٔتن ایران و خانوادههای داغدارش میگوید.
انتخاب: کاپیتان سابق استقلال، بعد از ملاقات با تعدادی از خانوادههای شهدای مظلوم میناب در ایام چهلم این فرشتگان، از حال و هوای این شهرِ پارهٔتن ایران و خانوادههای داغدارش میگوید: ملاقات با خانوادههای شهدای میناب و دیدن مزار بچههایی که زندگی نکردند و پر پر شدند برایم واقعاً خیلی سخت بود. تصویر مظلومیت مردم ایران را میشود در میناب دید. مردم ما درگیر مسائل اقتصادی هستند و مطالبات زیادی دارند ولی دیدیم که بعضیها طوری وانمود کردند که آمریکا و اسرائیل میآیند و برای مردم ایران کمک میآورند! این واقعاً باعث تأسف است..
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.