کاخ سفید در پروژه مهار چین، روسیه و ایران شکست خورد

صدا و سیما پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 10:51
سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد: دولت ترامپ در پروژه مهار چین و روسیه، اروپا و ایران شکست خورده است.

کاخ سفید در پروژه مهار چین، روسیه و ایران شکست خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حساب کاربری سازمان اطلاعات سپاه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دولت ترامپ از راهبرد «مدیریت انرژی جهان» به «اختلال» چرخید و محاصره دریایی به عنوان بخشی از کلان پروژه اختلال برای مهار چین، روسیه و اروپا شروع شد.

این حساب کاربری همچنین نوشت که «با گذشت ۲۰ روز، این ارزیابی در کاخ سفید در حال تعمیق است که پروژه شکست خورده و تهران به کانون «ائتلاف علیه اختلال» تبدیل شده است.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.