خبرورزشی‌گردی| مدیرعامل پرسپولیس: خودم از همه دروازه‌بان‌های تیم بهترم/ پرسپولیس مریض شده ولی سرطان ندارد!

خبرورزشی پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 03:04
محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس ۱۴ سال قبل به شدت از دروازه‌بانان این تیم انتقاد کرد.

پرسپولیس در بهار سال ۱۳۹۱ شرایط خوبی نداشت و نتایج چندان مطلوبی در یازدهمین دوره لیگ برتر کسب نمی‌کرد. این تیم اوایل اردیبهشت همان سال شکست سنگینی را برابر تراکتور پذیرا شد تا صدای اعتراض پیشکسوتان و هواداران بلند شود.

در همین رابطه محمد رویانیان، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ مصاحبه بسیار تندی انجام داد که در زمان خود سر و صدای زیادی راه انداخت:

  • به عنوان مدیرعامل همه امکانات را جهت کسب نتایج مطلوب فراهم کردم ولی بازیکنان ما از توانایی‌های خود استفاده لازم را نبردند. پرسپولیس در حال حاضر هیچ مشکل مالی هم ندارد.
  • باور کنید اگر مصطفی دنیزلی، سرمربی محترم پرسپولیس من را همین الان به عنوان دروازه‌بان در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بدهد عملکرد بهتری نسبت به گلرهای کنونی این تیم خواهم داشت!
  • فیفا می‌خواهد از پرسپولیس ۹ امتیاز به خاطر شکایت اشپیتیم آرفی کم کند ولی تا وقتی من زنده هستم، اجازه نمی‌دهم این کسر امتیاز صورت بگیرد.
  • پرسپولیس بیمار است؛ یک بیماری مزمن دارد اما نام این بیماری سرطان نیست.

بیشتر بخوانید: به ما می‌گفتند دلالان پرسپولیس را بسته‌اند/ به خاطر نتایج تیم برانکو را مسخره می‌کردند

خبرورزشی‌گردی| مدیرعامل پرسپولیس: خودم از همه دروازه‌بان‌های تیم بهترم/ پرسپولیس مریض شده ولی سرطان ندارد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.