یادداشت علیرضا داوود نژاد در مورد تنگه هرمز

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:32
علیرضا داوود نژاد نوشت: حاکمیت ایران بر تنگه هرمز در ناخودآگاه جمعی ایرانیان بوده است. این حاکمیت آغازگر عصری نو است.

علیرضا داودنژاد متن جدیدی در مورد تنگه هرمز منتشر کرد.

 این کارگردان  نوشت: «حاکمیت ایران بر تنگه هرمز، همواره چون شیری خفته در ناخودآگاه جمعی ایرانیان بود که اکنون بیدار گشته و بر فراز خلیج فارس گام برمی‌دارد. مسیر این حاکمیت، با عبورِ جسورانه فرماندهان از میان میدان‌های مین گشوده شده است؛ مسیری که ده‌ها میلیون رهرو ایرانی در پی آن هستند تا به غایتِ اهداف انقلاب ۵۷، یعنی توزیع عادلانه قدرت، تحقق عدالت و سیادتِ رای اکثریت بر قوانین اجرایی، دست یابند.

بیهوده در پی سرکوب اراده‌ای نباشید که ریشه در هزاره‌ها تاریخ دارد؛ ایران، نمادِ انقلابی بشریت است؛ معترض به جهانی که بر محور ستم و مدارِ ویرانیِ طبیعت می‌چرخد. حاکمیت ایران بر تنگه هرمز، آغازگر عصری نو برای اعاده‌ی کرامت انسانی و بازگشتِ رافت به تمامی موجودات خواهد بود.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.