وزیر جنگ آمریکا در کنگره درباره ایران چه گفت؟ | ببینید

همشهری آنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 18:41
جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا با  پیت هگست وزیر جنگ دولت ترامپ درباره جنگ علیه ایران آغاز شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیت هگست در این جلسه گفت: بزرگترین چالش و بزرگترین دشمنی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم، کلمات بی‌پروا و شکست‌طلبانه دموکرات‌های کنگره و برخی جمهوری‌خواهان است.

آغاز جلسه پرسش از هگست درباره جنگ علیه ایران

وی افزود: به شما یادآوری می‌کنم که دو ماه است که از درگیری می‌گذرد. مبادا فراموشتان شود، نسل من می‌داند که ما چه مدت در عراق بودیم، چه مدت در افغانستان بودیم، چه مدت در ویتنام بودیم.

وزیر جنگ ترامپ ادامه داد: دو ماه از نبردی حیاتی برای امنیت مردم آمریکا می گذرد؛ ایران نمی‌تواند بمب هسته‌ای داشته باشد. ما به این اقدام افتخار می‌کنیم...

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.