تلاش‌های پاکستان برای صلح و کاهش تنش‌ها در منطقه همچنان ادامه دارد

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:57
نخست‌وزیر پاکستان گفت: تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای برقراری صلح و کاهش تنش‌ها در منطقه، به ویژه در ارتباط با جنگ میان ایران و آمریکا همچنان با جدیت ادامه دارد و متوقف نشده است.

تلاش‌های پاکستان برای صلح و کاهش تنش‌ها در منطقه همچنان ادامه دارد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت خبری «جیو نیوز»؛ «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان طی سخنانی با اشاره به نقش فعال پاکستان در روند‌های میانجی گرانه منطقه‌ای گفت: اسلام‌آباد در ماه‌های اخیر تلاش کرده است از طریق گفت‌و‌گو‌های مستقیم و غیرمستقیم، فضای تنش را کاهش داده و مسیر دیپلماسی را تقویت کند.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به شرایط حساس منطقه افزود: تنها راه عبور از بحران‌های کنونی، تداوم گفت‌و‌گو، همکاری منطقه‌ای و پرهیز از تشدید درگیری‌هاست.

وی تأکید کرد که پاکستان به‌عنوان یک کشور مهم منطقه‌ای، خود را موظف به حمایت از صلح و ثبات می‌داند.

شهباز شریف همچنین خاطرنشان کرد: تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد در زمینه کاهش تنش ها به ویژه در ارتباط با بحران‌های اخیر منطقه‌ای، همچنان در جریان است و نهاد‌های مختلف دولتی در این مسیر فعال هستند.

نخست وزیر پاکستان در پایان تاکید کرد: ثبات منطقه تنها از طریق همکاری جمعی کشور‌ها و ادامه روند‌های صلح محور قابل دستیابی است و پاکستان به نقش خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.