بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی: مدالم را به بچه‌های میناب تقدیم می‌کنم

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:42
ابوالحسن خاکی زاده گفت: من اهل میناب هستم و مدالم را به تمام مردم، بچه‌های مدرسه میناب و شهدای عزیزمان تقدیم می‌کنم.
بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی: مدالم را به بچه‌های میناب تقدیم می‌کنم
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ابوالحسن خاکی زاده پس از کسب مدال نقره ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و بسیار خوشحالم که توانستیم مدال نقره این بازی‌ها را کسب کنیم؛ در واقع به مدال این بازی‌ها نیاز داشتیم، اما در بازی فینال نتوانستیم انتظارات خودمان را برآورده کنیم.
 
وی افزود: در دیدار دیروز مقابل تیم عمان خیلی اذیت شدیم، سه ست شدن بازی و گرمای شدید هوا باعث شد که ریکاوری خوبی نداشته باشیم و امروز بازی مورد نظرمان را که دوست داشتیم، مقابل قطر انجام ندادیم.
 
ملی پوش والیبال ساحلی کشورمان درباره تیم قطر، گفت: تیم قطر المپیکی و دارای مقام سوم المپیک است؛ تیم بسیار خوب و با تجربه‌ای محسوب می‌شود. در مرحله گروهی بازی خوبی مقابلشان داشتیم حتی می‌توانستیم بازی را ببریم، اما بازی امروز مقابل این تیم را بدلیل اینکه ریکاوری نشدیم، نتوانستیم درست بازی کنیم و امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم.
 
خاکی زاده افزود: قدردان تمام کسانی هستم که تیم ایران را حمایت کردند، به امید خدا در بازی‌های مهم پیش رو بهتر ظاهر شویم.
 
وی گفت: من اهل میناب هستم و مدالم را به تمام مردم، بچه‌های مدرسه میناب و شهدای عزیزمان تقدیم می‌کنم به امید اینکه سهم کوچکی در کم کردن غم مردم داشته باشم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.