حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری فقط ۲۰ درصد زیاد شد/ افزایش ۴۳ درصدی واقعیت ندارد

رکنا چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:37
فعال صنفی صندوق نیروهای مسلح گفت:بعد از واریز حقوق کلیه کارکنان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح متوجه شدیم وعده‌ها در رابطه با افزایش حقوق بین ۲۰ تا ۴۳ درصد صورت نگرفت و همه به میزان حداقل ۲۰ درصد حقوقشان زیاد شد!
حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری فقط ۲۰ درصد زیاد شد/ افزایش ۴۳ درصدی واقعیت ندارد

‌امیر رهبر فعال صنفی صندوق نیروهای مسلح، به رکنا گفت: بعد از واریز حقوق کلیه کارکنان و بازنشستگان دولت و نیروهای مسلح  متوجه شدیم وعده‌ها در رابطه با افزایش حقوق بین ۲۰ تا ۴۳ درصد صورت نگرفت و همه به میزان حداقل ۲۰ درصد حقوقشان زیاد شد!
وی ادامه داد: این در حالی است که زمان تصویب بودجه و بعد از تصویب افزایش سالیانه، چندین مقام مسئول و نمایندگان  مجلس  مدعی افزایش حقوق ۲۰ تا ۴۳ درصدی کارکنان و بازنشستگان شده بودند! به نظر می‌رسد بعضی مسئولین و نمایندگان مجلس هنوز با مفهوم واقعی «افزایش حقوق» آشنا نیستند.
رهبر بیان کرد: افزایش حقوق به معنای اضافه شدن مبلغی به پایه حقوق ثابت کارکنان است؛ وقتی فقط ۲۰ درصد به پایه حقوق کارمندان اضافه شده، چگونه می‌توان ادعا کرد افزایش تا ۴۳ درصد بوده است؟ این نوع بیان اغراق‌آمیز، نه تنها شفافیت ندارد، بلکه بار روانی سنگینی بر دوش جامعه، بازار و حتی انتظارات تورمی تحمیل می‌کند.
این فعال صندوق بازنشستگی لشکری گفت: کارکنان و بازنشستگان در شرایط اقتصادی دشوار امروز، بیش از هر زمان دیگری به صداقت  نیاز دارند؛ نه نمک پاشیدن بر زخم‌شان با اعداد و ارقام غیرواقعی!

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.