اسبقیان: حضور هندبالیست‌ها در میان مردم انقلابی در تاریخ ثبت می‌شود

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:18
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در موکب فدراسیون هندبال با ملی پوشان این رشته صحبت کرد.
اسبقیان: حضور هندبالیست‌ها در میان مردم انقلابی در تاریخ ثبت می‌شود
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نوزدهمین شب برپایی موکب فدراسیون هندبال در میدان ونک، جمعی از ملی‌پوشان رده‌های سنی مختلف، پیشکسوتان، مربیان و اعضای خانواده هندبال کشور حضور داشتند.
 
سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز با حضور در این موکب، ضمن قدردانی از عوامل اجرایی، دقایقی با بازیکنان تیم‌های جوانان و نوجوانان پسر گفتگو کرد.
 
اسبقیان با ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: ابتدا باید یاد و نام شهدای عزیزمان، رهبر شجاع و حکیم‌مان، سرداران رشید دفاع مقدس و همچنین کودکان مدرسه میناب، این فرشتگان آسمانی و ورزشکاران شهیدمان را گرامی داریم. تاکنون بیش از ۲۴۰ ورزشکار در استان‌های مختلف به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و من به روح پاک همه آنها درود می‌فرستم.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، گفت: از زحمات برادر عزیز و بسیجی‌ام، آقای پاکدل، که خود از بازیکنان اسبق تیم ملی و از افتخارات ما بوده‌اند و امروز به عنوان رئیس موفق فدراسیون هندبال فعالیت می‌کنند و در حوزه‌های فرهنگی نیز بسیار فعال‌اند، تشکر می‌کنم.
 
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خطاب به ملی‌پوشان جوان، افزود: به‌عنوان رزمنده هشت سال دفاع مقدس می‌گویم که حضور امروز شما در میدان ونک بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است. این حضور شما در حکم حضور رزمندگان دفاع مقدس در میدان است. امروز ما مسئولیت سنگینی در قبال نظام، انقلاب و شهدا داریم. خیابان امروز همان میدان است و این حضور در کارنامه افتخارات شما به‌عنوان جوانان انقلابی، شجاع و ولایتمدار ثبت می‌شود. شهدای ما و رهبر عظیم‌الشان شهیدمان که پس از هر موفقیتی پیام می‌دادند به واسطه این حضور، روحشان آرام است؛ به خاطر حضور شما جوانان ایثارگر که آمده‌اید بگویید پای نظام و انقلاب ایستاده‌اید و در کنار رزمندگان و پشت سر رهبرمان آقا سید مجتبی خامنه‌ای هستید، آرامش می‌گیرند. شما راست‌قامتان جاودانه تاریخید.
 
اسبقیان گفت: این حضور در این شب‌های حساس لرزه بر اندام آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته است. دشمن از حضور جوانان ما می‌ترسد. درود بر شما و شرافتتان. بدانید این حضور امروز، معامله با خداست.
 
وی ضمن قدردانی از ملی‌پوشان و آرزوی موفقیت برای آنها در مسابقات پیش رو، افزود: وقتی مدال طلا می‌گیرید، پرچم را بالا می‌برید و سرود جمهوری اسلامی نواخته می‌شود، این برای ما موجب سربلندی است. رهبر شهیدمان نیز همواره می‌فرمودند ایستادن جوان ایرانی بر سکوی قهرمانی، نواخته شدن سرود و بالا رفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات ماست. ان‌شاءالله موفق، سربلند و سرفراز باشید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.