می‌شد کار پاریسی‌ها را تمام کنیم؛ هفته بعد جنگندگی ما بیشتر خواهد شد

خبرورزشی چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:10
هری کین بعد از شکست از پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با امیدواری از پیروزی در بازی برگشت صحبت کرد.

بایرن مونیخ در بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در پارک دوپرنس برگزار شد، با نتیجه ۵-۴ شکست خورد تا حساسیت بازی برگشت در آلیانتس آرنا بیشتر شود.

هری کین که در این بازی رکوردشکنی نیز کرد، پس از پایان بازی به اسکای اسپورت آلمان گفت:‌ «فکر می‌کنم دو تیم در سطح بسیار بالا را در زمین دیدیم، به‌ خصوص در بازی هجومی و در تغییر فازها، سرعت و شدت در نبردهای تک‌ به تک. دو تیم از بهترین‌ها که رو در رو به بهترین شکل ممکن با یکدیگر جنگیدند. در مجموع ما لحظاتی داشتیم که می‌توانستیم بازی را خیلی زودتر تمام کنیم. با این حال، به این افتخار می‌کنیم که نتیجه را به ۴-۵ رساندیم چون در زمین حریف وقتی ۲-۵ عقب باشید، می‌تواند موقعیت بسیار سختی باشد. اما ما جنگیدیم و دوباره به رقابت برگشتیم. لحظاتی داشتیم که می‌توانستیم در پاس آخر یا ضربه نهایی دقیق‌تر و قاطع‌تر باشیم. احساس می‌کردیم هرچه بازی جلوتر می‌رفت بهتر و بهتر می‌شدیم، به‌ خصوص وقتی که خستگی آنها رفته رفته بیشتر شد. فقط باید همین شدت را حفظ کنیم. هفته آینده به حتی بیشتر از این نیاز خواهیم داشت.»

بیشتر بخوانید: رکورد جدید برای هری کین؛ کاپیتان از استیون جرارد عبور کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.