عیسی کلانتری، رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با تلویزیون همشهری گفت: مطلبی که آقای کیانیان درباره محیط زیست در برنامه منشور مطرح کردند، برای من هم جدید بود!
عیسی کلانتری، رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با تلویزیون همشهری گفت: مطلبی که آقای کیانیان درباره محیط زیست در برنامه منشور مطرح کردند، برای من هم جدید بود!