آغاز پرداخت ودیعه مسکن آسیب دیدگان جنگ تحمیلی سوم در منطقه ۴

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 12:17
روند پرداخت ودیعه مسکن آسیب دیدگان جنگ تحمیلی سوم در منطقه ۴ پایتخت از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، موسوی، شهردار منطقه ۴ به مناسبت میلاد آقا امام رضا(ع) ، امروز  امضا و تحویل چک ودیعه مسکن آسیب دیدگان جنگ تحمیلی سوم را در این منطقه آغاز کرد.

شهردار تهران پیشتر اعلام کرده بود : تا دو هفته آینده ودیعه مسکن به مالکان منازل مسکونی آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم پرداخت می‌شود.
علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به تامین ۴۰۰ میلیون تومانی کمک غیرنقدی برای خرید اقلام مورد نیاز خانواده‌های آسیب‌دیده نیز گفت :این مبلغ در واقع هدیه مجموعه شهرداری است.
وی افزود: تامین مسکن نیز به دو شکل انجام می‌شود؛ یکی از طریق پیمانکارانی که مسئولیت ساخت منازل آسیب‌دیده را بر عهده دارند و تحت نظارت شهرداری برای آسیب‌دیدگان خانه اجاره می‌کنند، و بخش دیگر از طریق خود شهرداری تامین می‌شود.
زاکانی با اعلام شروع این روند از منطقه ۴ تهران، تصریح کرد: بازه دو هفته‌ای تعیین کرده‌ایم که در این مدت تکلیف تمام این خانواده‌ها مشخص شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.