توییت معاون پزشکیان خطاب به اسکات بسنت درباره مردم در پمپ بنزین‌های آمریکا + عکس

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 21:42
معاون پزشکیان خطاب به وزیر خزانه‌داری آمریکا نوشت: دوباره اشتباه می‌کنید! مردم حاضر در پمپ بنزین‌ها در آمریکا به خوبی می‌دانند که چه کسی دارد غرق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سقاب اصفهانی معاون رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به وزیر خزانه‌داری آمریکا نوشت: «دوباره اشتباه می‌کنید! مردم حاضر در پمپ بنزین‌ها در آمریکا به خوبی می‌دانند که چه کسی دارد غرق می‌شود. نیروهای مسلح عزیز ما شجاعانه از مردم دفاع می‌کنند، برخلاف دوستان شما که پشت زنان باردارشان پناه می‌گیرند! ایرانی‌ها با همبستگی از همه چالش‌ها عبور کرده و پیروز خواهند شد.»

توییت معاون پزشکیان خطاب به اسکات بسنت درباره مردم در پمپ بنزین‌های آمریکا + عکس

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.