مردم اکنون راه رهبر شهید انقلاب را ادامه می‌دهند

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 19:02
ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: رهبر شهید انقلاب بزرگ ملت ما هستند و بنده کم سعادت بودم و فرصت دیدار با ایشان را پیدا نکردم.

روزبه چشمی ملی پوش فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: پرچم کشور ما نماد عزت،سرود ملی ما نماد غرور واین لباس تیم ملی وظیفه سنگینی را بر دوش ما قرار می‌دهد. 

او گفت: فکر کردن به کودکان شهید میناب وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و امیدوارم که بتوانیم هرچند کم با پیروزی در مسابقات جام جهانی شهدا و مردم را شاد کنیم. 

چشمی افزود: رهبر شهید انقلاب بزرگ ملت ما بودند و بنده کم سعادت بودم و فرصت دیدار با ایشان را پیدا نکردم اما ایشان بزرگ مردم ایران هستند و راهی که اکنون مردم طی می‌کنند ادامه راه این شهید بزرگوار است. 

ملی پوش کشورمان در واکنش به برخی شایعات درباره حضور اجباری ورزشکاران در تجمع مردمی گفت: همیشه صحبت‌هایی به این شکل بیان می‌‌شود و قطعا اگر شرایط بود ما نیز باید مثل مردم عادی هر روز به خیابان می‌آمدیم چرا که وظیفه ما این است که کنار مردم کشورمان باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.