سخنگوی ارتش: ما جنگ را تمام‌شده تلقی نکردیم/ غرب تنگه هرمز توسط سپاه و شرق تنگه توسط ارتش به‌صورت کاملا هماهنگ کنترل می‌شود

اقتصادنیوز سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 17:24
اقتصادنیوز: سخنگوی ارتش گفت: غرب تنگه هرمز توسط سپاه و شرق تنگه توسط ارتش به‌صورت کاملا هماهنگ کنترل می‌شود.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر اکرمی نیا در گفتگوی تلویزیونی گفت: به ملت عزیزمان اطمینان داده می‌شود که در صورت تکرار هرگونه تجاوز از سوی دشمن، جمهوری اسلامی ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابزارها و شیوه‌های جدید و در عرصه‌های جدید با آن مقابله خواهند کرد.
 
وی گفت: ما قاطعانه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جدید، و همچنین با اتکا به تجربیاتی که در جریان جنگ ۱۲ روزه و جنگ ۴۰ روزه به دست آمده است، در صورت لزوم در حوزه‌های مختلف و با روش‌های نوین، پاسخ لازم را به هرگونه اقدام خصمانه خواهیم داد.
 
به گفته اکرمی نیا، بانک اهداف‌ و تجهیزات‌مان را به‌روز کردیم.
 
سخنگوی ارتش تاکید کرد: غرب تنگه هرمز توسط سپاه و شرق تنگه توسط ارتش به‌صورت کاملا هماهنگ کنترل می‌شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.