افشاگری مقامات اطلاعاتی آمریکا علیه اسرائیل و ترامپ

همشهری آنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 17:05
۱۸ نهاد اطلاعاتی به‌طور یک‌صدا به این نتیجه رسیدند که ایران برنامه سلاح هسته‌ای ندارد؛ دو بار هم این را گفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، سلاح هسته‌ای، یکی از آن بهانه‌هایی است که ترامپ به‌خاطر آن با ایران وارد جنگ شد و حالا بعد از ناکامی و گذاشتن هزینه بسیار روی دست سیستم سیاسی آمریکا، مقامات این کشور در پی افشاگری علیه ترامپ و اسرائیل هستند. جان کریاکو، افسر سابق سازمان CIA و تحلیلگر سیاسی در مصاحبه مهم خود با تاکر کارلسون گفت: ۱۸ نهاد اطلاعاتی به‌طور یک‌صدا به این نتیجه رسیدند که ایران برنامه سلاح هسته‌ای ندارد؛ دو بار هم این را گفتند. ما و حتی افسرهای CIA باور نداشتیم، چه قبلاً و چه حالا، که ایرانی‌ها حتی نزدیک به داشتن سلاح هسته‌ای بوده باشند. تمام اطلاعات دروغ از اسرائیل آمده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.