بازگشت تلخ به آبادان؛ سارقان به بازیکن ۲ ملیتی هم رحم نکردند

خبرورزشی سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 15:11
امید سینگ، هافبک صنعت نفت، پس از بازگشت به آبادان با خانه خالی و اموالی که به سرقت رفته مواجه شد.

امید سینگ هافبک دو ملیتی فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در فصل جاری برای صنعت نفت آبادان در لیگ یک توپ می‌زند و برای بازگشت این تیم ریشه‌دار به لیگ برتر تلاش می‌کند.

سینگ در دوران جنگ تحمیلی که تمرینات صنعت نفت تعطیل شده بود، آبادان را ترک کرده بود و بعد از مدتی وقتی به خانه خودش در این شهر برگشت با دستبرد سارقان به منزل مسکونی اش روبه‌رو شد.

سارقان با دستبرد زدن به منزل مسکونی سینگ خسارت قابل توجهی را به این بازیکن ایرانی- هندی وارد کردند و مبالغ زیادی وجوه نقد و اموال او را به سرقت بردند.

جالب اینکه خانه‌ای که این هافبک باتجربه در آبادان در اختیار دارد، در اختیار باشگاه صنعت نفت است و مسئولان این باشگاه آن را برای سینگ تهیه کرده بودند، اما تا این لحظه خبری از پیدا شدن سارقان و جبران خسارت برای او نشده است.

سینگ از طریق مسئولان باشگاه صنعت نفت و پلیس پیگیر این مسئله شده و امیدوار  به پیدا شدن سارق و جبران خسارت است.

بیشتر بخوانید: جلسه اضطراری در باشگاه استقلال/ تکلیف سرمربی آینده استقلال مشخص نیست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.