هوشمندسازی یگان حفاظت برای مقابله با زمین‌خواری آغاز شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 14:07
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تجهیز نیروهای یگان حفاظت این سازمان به دست‌افزارهای مدرن برای حفاظت از اراضی دولتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تجهیز نیروهای یگان حفاظت این سازمان به تجهیزات نوین، اظهار کرد: این اقدام در راستای تجهیز و هوشمندسازی روند حفاظت از اراضی دولتی و با هدف کاهش جرائم و تعرض به این اراضی انجام شده است.

وی هوشمندسازی یگان‌های حفاظت را اقدامی مؤثر در صیانت از بیت‌المال و انفال دولتی دانست و افزود: اجرای این برنامه موجب کوتاه شدن دست زمین‌خواران از اموال دولتی خواهد شد.

گفتنی است یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از سال ۱۳۹۴ در ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی سراسر کشور مسئولیت حفظ و حراست از اراضی دولتی واقع در حریم و محدوده شهرها را بر عهده دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.