تأکید بر کاهش آلایندگی و ارتقای استاندارد‌های محیط‌زیستی پالایشگاه تهران

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 14:07
معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست ، در بازدید از پالایشگاه تهران از وضعیت زیست‌محیطی، آثار جنگ تحمیلی بر محیط‌زیست و راهکار‌های کاهش آلایندگی مورد بررسی قرار گرفت.

تأکید بر کاهش آلایندگی و ارتقای استاندارد‌های محیط‌زیستی پالایشگاه تهران

به گزازش خبرگزاری صدا و سیما در این بازدید مشترک تخصصی صدیقه ترابی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به همراه مدیران و کارشناسان دفاتر تخصصی معاونت محیط‌زیست انسانی، وضعیت زیست‌محیطی بخش‌های مختلف پالایشگاه تهران، آثار و پیامد‌های ناشی از جنگ تحمیلی بر مؤلفه‌های محیط‌زیستی و همچنین نحوه مدیریت و کنترل مخاطرات احتمالی را به‌صورت تخصصی مورد بررسی قرار داد.

همچنین موضوعاتی از جمله الزامات محیط‌زیستی، اقدامات اصلاحی مورد نیاز، راهکار‌های کاهش آلایندگی و تقویت سازوکار‌های پایش تخصصی، میان مسئولان دو دستگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان این بازدید، بر تداوم همکاری‌های کارشناسی و هماهنگی‌های بین‌بخشی میان وزارت نفت و دفاتر تخصصی معاونت محیط‌زیست انسانی، با هدف ارتقای استاندارد‌های محیط‌زیستی، کاهش آثار آلایندگی و صیانت از سلامت انسان و محیط‌زیست تأکید شد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.