اعلام سامانه پیامکی برای ایثارگران به منظور بیان مشکلات قضائی

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 13:12
مدیر امور ایثارگران معاونت منابع انسانی قوه قضائیه از پذیرش حضوری جامعه ایثارگران هر سه‌شنبه صبح خبر داد.

اعلام سامانه پیامکی برای ایثارگران به منظور بیان مشکلات قضائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بنابر اعلام بهروز حسنی؛ مدیر امور ایثارگران معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، امور ایثارگران در روز‌های سه شنبه هر هفته از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ برای طرح موضوع، پیگیری و رفع مشکلات به صورت حضوری پذیرای جامعه ایثارگران است.

ایثارگران از طریق شماره تماس ۲_۴۲۱۳۱۳۶۱ (۰۲۱) در ساعات اداری می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

همچنین، اعضای جامعه ایثارگران قوه قضائیه می‌توانند مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود را جهت بررسی و پیگیری، از طریق ارسال پیامک به سرشماره پیامک‌رسان ۵۰۰۰۴۹۰۰۵۰۹، با مدیریت امور ایثارگران قوه قضائیه در میان بگذارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.