دعوت شهرداری از شرکت های دانش بنیان برای بازسازی اماکن آسیب دیده در پایتخت

صدا و سیما سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:47
شهرداری تهران برای نخبگان و شرکت های دانش بنیان در زمینه بازسازی پایتخت بعد از آسیب های جنگ تحمیلی سوم فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  محمدعلی نژاد معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فراخوان جذب ایده با موضوع بهبود خدمات ارائه شده از سوی شهرداری پایتخت در جنگ تحمیلی سوم خبر داد.
وی گفت: طی جنگ تحمیلی سوم ، کارکنان واحد‌های مختلف شهرداری تهران خدمات بی‌شائبه‌ای را به شهروندان ارائه کردند و در این راستا، این مرکز جهت جمع‌آوری پیشنهاد‌های نوآورانه و سازنده براساس تجارب عملی اقدام به فراخوان جذب ایده  کرده است.
علی نژاد افزود:  بخشی محور‌های اصلی این فراخوان، شامل خدمات جست‌و‌جو، نجات و آتش‌نشانی، جمع‌آوری نخاله‌ها و آوار ناشی از جنگ، خدمات و فوریت‌های پزشکی، مشاوره و حمایت‌های روانی، سلامت و اجتماعی، تسهیل و تسریع فرآیند‌های اسکان، ترمیم، ارزیابی و جبران خسارت است. 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران  گفت: همچنین خدمات میادین میوه و‌تره‌بار  و فروشگاه‌های شهروند، تدفین شهداء و تکریم خانواده‌های آنها و روایت‌سازی و بازتاب رسانه‌ای اقدامات کلیدی شهرداری تهران به‌عنوان سلاح جنگ نرم از دیگر موضوعاتی است که در این فراخوان به‌عنوان محور‌های اصلی تعیین شده است. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.