پلمب ۲ مرکز غیرمجاز جراحی زیبایی در این شهر/ ۲ نفر بازداشت شدند

خبرآنلاین سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 12:15
در راستای حفظ سلامت شهروندان دو مرکز غیرمجاز عمل و جراحی زیبایی در اهواز پلمب و دو نفر در این خصوص بازداشت شدند.

به گزارش خبرآنلاین از مهر، بر اساس اعلام دادگستری خوزستان‌، با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان و در پی گزارش‌های دریافت‌شده درباره فعالیت مراکز پزشکی فاقد مجوز، با حضور نماینده دادستان مرکز استان دو مرکز پزشکی غیر مجاز در اهواز که اقدام به انجام اعمال جراحی و خدمات زیبایی می‌کردند شناسایی و پلمب شدند.

در جریان این اقدام، وسایل و تجهیزات موجود در این مراکز توقیف و دو نفر نیز در این رابطه بازداشت شدند.

دادسرای مرکز استان خوزستان با هرگونه فعالیت غیرمجاز در حوزه سلامت و مراکزی که بدون مجوز قانونی اقدام به ارائه خدمات پزشکی می کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.