فریدریش مرتس صدراعظم آلمان که قبلاً خواستار رژیم چنج در ایران بود و گفته بود اسرائیل در حمله به ایران دارد کار کثیف ما را میکند، حالا گفته است: «رهبران ایران در حال تحقیر ایالات متحده هستند؛ آنها مقامهای آمریکایی را به پاکستان میکشانند که بعد بدون نتیجه آنجا را ترک کنند. ایالات متحده استراتژی منسجمی برای خروج از جنگ با ایران ندارد.» اظهارات مرتس را میبینید و میشنوید.
فریدریش مرتس صدراعظم آلمان که قبلاً خواستار رژیم چنج در ایران بود و گفته بود اسرائیل در حمله به ایران دارد کار کثیف ما را میکند، حالا گفته است: «رهبران ایران در حال تحقیر ایالات متحده هستند؛ آنها مقامهای آمریکایی را به پاکستان میکشانند که بعد بدون نتیجه آنجا را ترک کنند. ایالات متحده استراتژی منسجمی برای خروج از جنگ با ایران ندارد.» اظهارات مرتس را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.