هرج و مرج در برگزاری امتحانات مدارس!

تابناک سه شنبه 08 اردیبهشت 1405 - 07:46
در حالی برخی مدارس اعلام کردند امتحانات داخلی دانش‌آموزان به صورت حضوری است که آموزش‌وپرورش هنوز برنامه‌ای برای حضوری کردن مدارس ندارد.

«مبنای برگزاری آموزش‌ها تا اطلاع ثانوی مجازی و غیرحضوری است» این را رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش حسین صادقی می‌گوید. 

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ این در شرایطی است که این روزها گمانه‌زنی‌هایی درباره برگزاری مجازی یا حضوری امتحانات در فضای مجازی منتشر می‌شود.

آموزش تمام دانش‌آموزان از زمان جنگ رمضان یعنی اسفند سال گذشته تاکنون به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و آموزش‌وپرورش اختیار برگزاری امتحانات داخلی را به مدارس داده است.

به گفته صادقی، تصمیم‌گیری برای هرگونه تغییر در روند فعالیت مدارس، منوط به ارائه مجوز‌های لازم از سوی نهاد‌های ذی‌صلاح و تأمین امنیت معلمان و دانش‌آموزان است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.