اقدام به موقع پلیس مرودشت در پیشگیری از خودکشی یک نفر

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 21:31
فرمانده انتظامی مرودشت گفت: فردی که قصد خودکشی از روی یک پل را در این شهرستان را داشت، با حضور به موقع مأموران نجات یافت.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ فریبرز مردانی بیان کرد: روز گذشته در ورودی شهر مرودشت (پل نقش رستم) مردی با بستن طناب بر گردن خود قصد خودکشی داشت که با حضور به موقع مأموران و صحبت های امیدبخش، از این اقدام منصرف و از وقوع حادثه ای تلخ و ناگوار جلوگیری شد.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و قابل تحسین کارکنان، این اقدام را نشانه تعهد، مسئولیت پذیری و هوشمندی مأموران انتظامی دانست که شبانه روز در راه حفظ امنیت شهروندان تلاش می کنند.

گفتنی است پس از چند ساعت فردی که قصد خودکشی داشت با گرفتن چند شاخه گل با حضور در ایست و بازرسی از کارکنان تقدیر و تشکر کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.