تونل زمان| کاپ قهرمانی استقلال گم شد!

خبرورزشی دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 21:00
۱۷ سال قبل در چنین روزی اتفاقی عجیب برای استقلال افتاد و کاپ قهرمانی این تیم در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گم شد!

استقلال ۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ در یک روز فراموش‌نشدنی و دراماتیک توانست عنوان قهرمانی هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند و کاپ این مسابقات را در مشهد بالای سر ببرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی شامگاه ششم اردیبهشت قهرمان لیگ برتر شدند ولی ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ اتفاق بسیار عجیبی رخ داد. صبح آن روز وقتی کارمندان باشگاه سر کار خود حاضر شدند، همگی اصرار می‌کردند تا کاپ قهرمانی لیگ هشتم را ببینند و طی مراسمی ویژه آن را در ویترین ساختمان سعادت‌آباد بگذارند، ولی همان‌جا مشخص شد خبری از این جام نیست!

بله! کاپ گم شده بود و پیگیری عوامل باشگاه برای یافتن آن نیز ثمری نداشت! این ماجرا کم‌کم داشت بالا می‌گرفت که حوالی ظهر همان هفت اردیبهشت ۱۳۸۸ یکی از بوقچی‌های استقلال همراه با جام قهرمانی وارد باشگاه شد و آن را به مدیران تحویل داد! او مدعی شد هنگامی که همه داشتند در مشهد با این جام دور افتخار می‌زدند، برای این‌که لطمه‌ای به آن وارد نشود سریع‌تر قضیه را جمع و جور کرد و در فرودگاه مبدا هم جام را داخل بار خودش گذاشت تا بدون هیچ مشکلی به تهران برساند ولی وقتی هواپیما در مهرآباد به زمین نشست، از شدت ذوق تصمیم گرفت یک شب کاپ را داخل منزلش نگه دارد و پس از آن تحویل بدهد!

این حرکت فرد موردنظر باعث تعجب مسئولان استقلال شد ولی از او تشکر کردند که حداقل آسیبی به کاپ وارد نشده است. جامی که هم‌اکنون در ویترین افتخارات آبی‌پوشان خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر/ دور افتخار با اسب!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.