انهدام باندهای قاچاق سلاح در مرزهای کشور

مشرق نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 15:29
قاچاقچیان با هدف خرابکاری،قصد ورود سلاح به کشور را دارند؛ پلیس می‌گوید که مرزبانان به طور شبانه‌روزی بر مرزهای کشور اشراف کامل داشته و در تازه‌ترین عملیات در دو نقطه از کشور مانع ورود سلاح و مهمات شد.

به گزارش مشرق، فرمانده مرزبانی فراجا سردار علی‌اکبر جاویدان از کشف ۵۶ قبضه سلاح توسط مرزبانان غیور قبل از ورود به کشور در مرزهای استان سیستان وبلوچستان و آذربایجان غربی در ۴۸ ساعت گذشته خبر می‌دهد.

از ابتدای جنگ رمضان در ۹ اسفند ۱۴۰۴ تا ۲۴ فرودین ماه ۱۴۰۵ هم تعداد ۲۸۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی کشف و ضبط شده بود.

مرزبانان مستقر در مرزهای استان سیستان وبلوچستان و آذربایجان غربی طی ۴۸ ساعت گذشته با کار اطلاعاتی دقیق و انجام کمین‌های هدفمند، متوجه تحرک قاچاقچیان سلاح به قصد ورود در نوار مرزی به داخل کشور شده و در چند رشته عملیات آنان را زمینگیر و موفق به کشف تعداد ۵۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از توپوگرافی مناطق مرزی به سمت خاک کشور مقابل گریختند می‌گوید که تلاش اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.