اعزام ۳ جودوکار ایران به رقابت‌های جایزه بزرگ

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 15:17
۳ ملی پوش جودو ایران راهی ۲ رقابت جایزه بزرگ تاجیکستان و قزاقستان شدند.

اعزام ۳ جودوکار ایران به رقابت‌های جایزه بزرگ

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی جودوی ایران که آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را در دستور کار دارد، اردیبهشت ماه جاری در دو رقابت جایزه بزرگ تاجیکستان و قزاقستان حضور پیدا خواهد کرد. 

نخستین رقابت جایزه بزرگ روز‌های ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان برگزار خواهد شد که قرعه کشی این مسابقات روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود و مبارزات روز نخست جمعه برگزار می‌شود که ایران نماینده‌ای نخواهد داشت. 

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، روز شنبه الیاس پرهیزگار در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم به روی تاتامی می‌رود و روز یکشنبه نیز امیرعباس عباس‌چوپان در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم و محمد پوریا بنائیان در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم ملی جودوی ایران پس از پایان رقابت‌های تاجیکستان راهی قزاقستان خواهد شد تا روز‌های ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت دومین جایزه بزرگ خود را پشت سر بگذارد.

رشاد ممدوف سرمربی آذربایجانی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده دارد و ایوب رستمی به عنوان مربی در کنار ملی پوشان خواهد بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.