کنعانی مقدم: وضعیت نه جنگ و نه صلح به نفع ما نیست/ فقط یک راه داریم، باید هزینه آمریکا را زیاد کنیم

اقتصادنیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 14:40
اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی گفت: فقط یک راه پیش رو داریم، باید هزینه آمریکا در دریای هند و عمان را آنقدر زیاد کنیم که خودشان محاصره را کنار بگذارند و بروند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، حسین کنعانی مقدم، تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آمریکا می‌خواهد تا چند سال وضعیت را همین طوری بدون جنگ و مذاکره نگه دارد، این شرایط نه جنگ و نه صلح اصلا به نفع ما نیست و باید آن را در هم بشکنیم.

وی افزود: فقط یک راه پیش رو داریم، باید هزینه آمریکا در دریای هند و عمان را آنقدر زیاد کنیم که خودشان محاصره را کنار بگذارند و بروند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید