پزشک متخلف به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جریمه و خسارت محکوم شد

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 14:17
تعزیرات حکومتی تهران پزشک متخلفی را که وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت دریافت کرده بود، به پرداخت ۸ میلیارد و ۹۲ میلیون ریال جزای نقدی و مبلغ دیگری بابت خسارت به شاکی محکوم کرد.

پزشک متخلف به پرداخت ۱۲ میلیارد ریال جریمه و خسارت محکوم شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد جعفری نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: پرونده دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت به ارزش چهار میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در شعبه چهل و جهارم بدوی تعزیرات حکومتی تهران رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده اتهام دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده نظام پزشکی، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

جعفری نسب گفت: شعبه همچنین پزشک متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

وی افزود: با شکایت شاکی خصوصی پیرامون دریافت وجه بیشتر از نرخ‌های اعلامی وزارت بهداشت، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.