براساس ادعای سی ان ان، ایران در فوریه (همزمان با آغاز جنگ)۱۹۱ میلیون بشکه نفت را در نفتکشها ذخیره کرده بود که اکثریت قریب به اتفاق آن در شرق آسیا بود.
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ براساس ادعای سی ان ان، ایران در فوریه (همزمان با آغاز جنگ)۱۹۱ میلیون بشکه نفت را در نفتکشها ذخیره کرده بود که اکثریت قریب به اتفاق آن در شرق آسیا بود.
همچنین این ذخیره شناور به تهران اجازه داده است در زمانی که آمریکا و اسرائیل در اواخر فوریه و مارس به ایران حمله کردند، ایران همچنان صادرات بالایی را حفظ کرده و به طور متوسط روزانه ۱.۱ میلیون بشکه نفت به چین ارسال کند.
اگرچه این رقم نسبت به ارقام معمول صادرات ایران کاهش یافته است، اما افزایش قیمت نفت کاهش در صادرات را جبران میکند.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.